BSO De Blieken

Over onze BSO

Buitenschoolse opvang (BSO) De Blieken is onderdeel van het IKC De Blieken. Deze BSO biedt opvang aan maximaal dertig kinderen per dag in de leeftijd van 4 tot en met 12 jaar. De kinderen die de opvang bezoeken komen van de verschillende basisscholen in het dorp.

De BSO bestaat uit één basisruimte. Daarnaast kunnen de kinderen gebruikmaken van de centrale hal en het speellokaal. Met de inrichting is rekening gehouden met de interesse en verschillende leeftijden van de kinderen. Ook is er een aparte keuken waar allerlei kookactiviteiten plaatsvinden.

De locatie beschikt over een grote en veilige buitenspeelplaats en is centraal gelegen naast sportvelden en de sporthal.

BSO De Blieken
Klaverbladstraat 1
3286 VR Klaaswaal
Telefoon: 06 – 10001047
E-mailadres: blieken@ko-dehoekscheschool.nl

233205366

Bekijk ons inspectierapport op het Landelijk Register Kinderopvang. Hier is elke locatie van ons geregistreerd.

Maandag, dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag.