BSO De Eendragt

Over onze BSO

Buitenschoolse opvang (BSO) De Eendragt is 1 november 2020 opengegaan en maakt onderdeel uit van IKC De Eendragt. Hier is plaats voor veertig kinderen per dag, verdeeld over twee groepen (4 tot 8 jaar en 8 tot 12 jaar).

In het pand van het IKC heeft de BSO diverse groeps- en verblijfsruimten. Het speelgoed is gericht op verschillende leeftijden en op zowel grove als fijne motoriek. Met regelmaat verwisselen we de pedagogische speelvlakken, niet alleen qua materiaal maar ook qua plaats. Zo ontstaan er steeds weer nieuwe uitdagingen voor de kinderen.

Buiten spelen we onder andere op het multifunctionele schoolplein. De combinatie tussen school en de BSO is zeer praktisch en geeft kinderen de ruimte om in deze vertrouwde omgeving met elkaar te verblijven na de schooltijd.

BSO De Eendragt
Johan Berkstraat 31
3284 XD Zuid-Beijerland
Telefoon: 06 – 14745493
E-mailadres: eendragt@ko-dehoekscheschool.nl

Bekijk ons inspectierapport op het Landelijk Register Kinderopvang. Hier is elke locatie van ons is geregistreerd.

Maandag, dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag.