BSO De Wereld op Centrum

Over onze BSO

Buitenschoolse opvang (BSO) De Wereld op Centrum is onderdeel van sportief IKC Wereld op Centrum. Het kinderdagverblijf is centraal gelegen en biedt plaats aan 20 kinderen. Onze BSO staat volledig in het teken van sport en beweging.

Tijdens de BSO geven we kinderen de ruimte en gelegenheid om zoveel mogelijk te ontdekken. Ook vinden wij het belangrijk dat kinderen zelf mee kunnen denken over het aanbod van activiteiten, spelmateriaal en de inrichting van hun groep. Op de locatie heerst een gezellige en huiselijke sfeer. Kinderen kunnen er vrij spelen of deelnemen aan verschillende activiteiten.

BSO De Wereld op Centrum
W. van Vlietstraat 2 (in het gebouw van IKC Wereld op Centrum)
3262 GM Oud-Beijerland
Telefoon: 06 – 15429393
E-mailadres: wereldopcentrum@ko-dehoekscheschool.nl

LRKP-nummer

DG&J-rapport
Bekijk ons inspectierapport op het Landelijk Register Kinderopvang. Hier is elke locatie van ons geregistreerd.

Maandag, dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag.