Kinderdagverblijf Hummelvijver

Over ons kinderdagverblijf

Kinderdagverblijf (KDV) Hummelvijver is een groot en ruim opgezet kinderdagverblijf met verschillende groepen.

We hebben twee babygroepen voor kinderen van 0 tot 1,5 jaar. Daarnaast zijn er twee dreumesgroepen voor kinderen van 1,5 tot 3 jaar. Er zijn twee peutergroepen voor kinderen van 2 tot 4 jaar. Ook wordt er peuterspeelzaal opvang aangeboden.

Kinderen krijgen de mogelijkheid om gebruik te maken van de andere ruimtes indien zij daar behoefte aan hebben. In de groepen staat meubilair dat speciaal voor kinderdagverblijven ontworpen is en in het teken staat van leren en ontdekken.

Hummelvijver heeft een veilige en gezellige babytuin en een grote en uitdagende tuin voor de wat grotere kinderen.

KDV Hummelvijver
Buttervliet 6
3281 LK Numansdorp
Telefoon: 0186 – 650020 (algemeen telefoonnummer)
E-mailadres: hummelvijver@ko-dehoekscheschool.nl

Bekijk ons inspectierapport op het Landelijk Register Kinderopvang. Hier is elke locatie van ons geregistreerd.

Maandag, dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag.