Kinderdagverblijf De Wereld op Centrum

Over ons kinderdagverblijf

Kinderdagverblijf (KDV) De Wereld op Centrum is onderdeel van sportief IKC Wereld op Centrum. Het kinderdagverblijf is centraal gelegen en biedt plaats aan 11 kinderen van 0 tot 4 jaar. Ook is er een aparte peuterspeelzaal voor kinderen van 2 tot 4 jaar.

Er is een VVE programma en er zijn mogelijkheden voor gesubsidieerde dagopvang of peuteropvang.

Wij bieden dagopvang in een prettige, huiselijke omgeving, waar jouw kind veel contacten met andere kinderen heeft en persoonlijke aandacht van de pedagogisch medewerker. In deze omgeving krijgt uw kind de kans zich optimaal te ontwikkelen op alle ontwikkelingsgebieden.

KDV De Wereld op Centrum
W. van Vlietstraat 2 (in het gebouw van IKC De Wereld op Centrum)
3262 GM Oud-Beijerland
Telefoon: 06 – 45574534
E-mailadres: kdvwereldopcentrum@ko-dehoekscheschool.nl

Bekijk ons  inspectierapport  op het Landelijk Register Kinderopvang. Hier is elke locatie van ons geregistreerd.

Maandag, dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag.