Peuterspeelzaal De Ringeling

Over onze peuterspeelzaal

Peuterspeelzaal (PSZ) De Ringeling is een van de VE-locaties waar kinderen de wettelijke 16 uur per week kunnen afnemen na een indicatie door het consultatiebureau.

Bij Peuterspeelzaal De Ringeling spelen we graag met de kinderen. En daar bieden we ze volop de ruimte voor. In twee ruime lokalen kunnen de kinderen spelen en bewegen. De ontwikkelingen die onze kinderen doormaken, volgen wij met het volgsysteem  “Kijk-Peuters”. Ons pand is rustig gelegen en beschikt over een mooie grote tuin waar de kinderen fijn kunnen spelen en ravotten.

Peuterspeelzaal De Ringeling
Ring 25
3297 AP Puttershoek
Telefoon: 06 – 25266489
E-mailadres: ringeling@ko-dehoekscheschool.nl

Bekijk ons  inspectierapport op het Landelijk Register Kinderopvang. Hier is elke locatie van ons is geregistreerd.

Maandagochtend, dinsdagochtend, woensdagochtend, donderdagochtend en vrijdagochtend van 8:15 uur tot 12:15 uur.

Combinaties dagdelen:
Maandagochtend-donderdagochtend