Peuterspeelzaal Robbedoes

Over onze peuterspeelzaal

Peuterspeelzaal (PSZ) Robbedoes is een van de VE-locaties waar kinderen de wettelijke 16 uur per week kunnen afnemen na een indicatie van het consultatiebureau.

We begeleiden de peuters met heel veel plezier in hun ontwikkeling. Een goed contact met de ouders is dan erg belangrijk. Speciaal voor de oudere peuters hebben wij een 3+ groep. Zij kunnen heerlijk met leeftijdsgenootjes spelen met spelmateriaal dat op hun leeftijd is afgestemd. De ontwikkeling van de peuters houden we dagelijks bij met het volgsysteem “KIJK-Peuters”. We zorgen dat peuters met vier jaar vol vertrouwen de overstap kunnen maken naar de basisschool. Daarom werken we nauw samen met de basisscholen OBS Onder de Wieken en School met de Bijbel.

Peuterspeelzaal Robbedoes
Achterstraat 7
3264 AB Nieuw-Beijerland
Telefoon: 06 – 44424864
E-mailadres: robbedoes@ko-dehoekscheschool.nl

Bekijk ons inspectierapport op het Landelijk Register Kinderopvang. Hier is elke locatie van ons is geregistreerd.

Maandagochtend, dinsdagochtend, donderdagochtend en vrijdagochtend (van 08:15 uur tot 12:15 uur).
Dinsdag- en donderdagmiddag van 13:00 uur tot 17:00 uur (3+ groep).