Peuterspeelzaal ’t Hummeltje

Over onze peuterspeelzaal

Peuterspeelzaal (PSZ) ’t Hummeltje is een van de VE-locaties waar kinderen de wettelijke 16 uur per week kunnen afnemen na een indicatie van het consultatiebureau.

Klein maar fijn. Dat is ons motto. En fijn is het op onze speelzaal met een gezellige, vrolijke buitenruimte. Door het kleinschalige karakter hebben we met zowel de kinderen als de ouders een goede band. De ouders helpen ons bij het organiseren van allerlei activiteiten. De ontwikkeling van de peuters houden we dagelijks bij met het volgsysteem ‘Kijk! Peuters’. Om de kinderen zo soepel mogelijk te laten doorstromen naar de basisschool, hebben we een intensief contact met basisscholen De Wegwijzer en ’t Kraaienest. Ook onderhouden we warme contacten met de kinderopvang, de bso en de gemeente.

Peuterspeelzaal ’t Hummeltje
Koningin Wilhelminastraat 5 (in IKC ’t Kraaienest)
3265 BH Piershil
Telefoon: 06 – 13638228
E-mailadres: hummeltje@ko-dehoekscheschool.nl

Bekijk ons  inspectierapport  op het Landelijk Register Kinderopvang. Hier is elke locatie van ons is geregistreerd.

Maandagochtend, dinsdagochtend, woensdagochtend en vrijdagochtend van 8:15 uur tot 12:15 uur.

Ouders zijn vrij om uit de beschikbare dagen twee ochtenden te kiezen.