Peuterspeelzaal ’t Klaverviertje

Over onze peuterspeelzaal

Peuterspeelzaal (PSZ) ’t Klaverviertje is een van de VE-locaties waar kinderen de wettelijke 16 uur per week kunnen afnemen na een indicatie van het consultatiebureau.

We zijn een mooie locatie met een centrale ligging tussen de basisscholen De Schelf en De Bouwsteen. Bij binnenkomst stap je in een ruime hal waarin we extra activiteiten als een poppentheater en bewegingsactiviteiten aanbieden. De peuters kunnen heerlijk buitenspelen op onze groene uitdagende buitenspeelplaats. We beschikken over één ruim lokaal met een grote hoeveelheid materialen voor alle ontwikkelingsgebieden. Er zijn zelfs een speelhuis en glijbaan! Het andere lokaal op de locatie wordt gebruikt door een kinderopvangorganisatie.

De ontwikkeling van de peuters houden we  bij met het volgsysteem  ‘Kijk! Peuters’.  We hebben regelmatig  en goed contact met de basisscholen. Tevens werken we nauw samen met de jeugdverpleegkundige, de logopediste en het jeugdteam. De ouderbetrokkenheid bij onze speelzaal is groot. Dat waarderen wij enorm. Ouders zijn ook altijd welkom een ochtendje mee te helpen.

Peuterspeelzaal ’t Klaverviertje
Akkerwinde 11
3295 TR ‘s-Gravendeel
Telefoon: 06 – 40130563
E-mailadres: klaverviertje@ko-dehoekscheschool.nl

Bekijk ons inspectierapport op het Landelijk Register Kinderopvang. Hier is elke locatie van ons is geregistreerd.

Maandagochtend, dinsdagochtend, woensdagochtend en vrijdagochtend van 8:30 uur tot 12:30 uur.

Combinaties dagdelen:
Maandagochtend-dinsdagochtend