Ervaren beroepskrachten en vrijwilligers zorgen voor een leuke en ontspannen overblijf.

Tussenschoolse opvang

Opvang tussen de middag

De Hoeksche School verzorgt de tussenschoolse opvang (TSO) op twee IKC’s in de Hoeksche Waard: De Dubbeldekker in Numansdorp en de Eendragt in Zuid-Beijerland. Pedagogisch medewerkers en vrijwilligers verzorgen de begeleiding tijdens de BSO.  De kinderen nemen zelf eten en drinken mee van huis. Gezonde voeding is voor ons belangrijk en daarom willen we niet dat de kinderen snoep en snacks meenemen naar de overblijf.

Het overblijven wordt per keer berekend. Je ontvangt maandelijks een factuur van de afgenomen overblijfdagen.

Ook bij IKC de Wereld Op Centrum en IKC de Meerwaarde verzorgen we de overblijf. De administratie en facturering wordt hierbij door de scholen zelf gedaan.