In onze peuterspeelzaal stimuleren wij jouw kind op een actieve en speelse manier om zich verder te ontwikkelen. Een leuke en leerzame voorbereiding voor de basisschool!

Peuterspeelzalen in de Hoeksche Waard

De Hoeksche School Kinderopvang heeft zestien peuterspeelzalen. Een groot deel daarvan bevindt zich in onze integrale kindcentra (IKC). Ook zijn er afzonderlijke peuterspeelzalen in ‘s-Gravendeel en Puttershoek. Klik hier voor een overzicht van onze locaties.
Onze peuterspeelzalen zijn veertig weken per jaar open, tijdens de schoolweken. De openingstijden variëren per locatie.

Plezier en ontwikkeling

In onze peuterspeelzalen is iedereen van harte welkom. Wij vinden het belangrijk dat elk kind plezier heeft bij ons. Natuurlijk dragen we ook bij aan de ontwikkeling van de kinderen. Op onze locaties werken we met het ontwikkelingsprogramma Uk & Puk of het ontwikkelingsprogramma Bas. Daarbij hanteren we een vaste dagindeling. Ook houden we rekening met de wensen van de ouders.