Dagopvang in een veilige omgeving waar jouw kind zich optimaal kan ontwikkelen.

Dagopvang op verschillende locaties in de Hoeksche Waard

Je vindt onze kinderdagverblijven in Numansdorp, Strijen, Klaaswaal, Oud-Beijerland, Nieuw-Beijerland, Zuid-Beijerland, Heinenoord, Maasdam en ‘s-Gravendeel. Klik hier voor een overzicht van onze locaties.

Activiteiten afgestemd op elk kind

Per locatie kan de verdeling van leeftijden verschillen. Wij werken met verticale groepen (0 tot 4 jaar) en horizontale groepen (per leeftijd ingedeeld). We stemmen het activiteitenaanbod, ook binnen de groep, af op de leeftijd van het kind. Het activiteitenaanbod wordt aangeboden en ondersteund vanuit ontwikkelingsprogramma Uk & Puk.

Buiten spelen

Alle locaties hebben een buitenspeelruimte. Bij goed weer spelen we dagelijks buiten. Bij slecht weer kunnen de kinderen hun energie kwijt in de binnenspeelruimte.

Vierogenprincipe

Binnen alle kinderdagverblijven wordt er gewerkt met het vierogenprincipe. Pedagogisch medewerkers zijn dus nooit alleen met een kind op de groep.