Professionele

& betrouwbare

kinderopvang

Een veilige en vertrouwde plek voor jouw kind, met veel ruimte voor plezier, liefde en humor.

Veilig en vertrouwd, met ruimte voor plezier!

De Hoeksche School Kinderopvang biedt professionele en betrouwbare kinderopvang. Humor, plezier en liefde staan bij ons centraal, net als het bieden van een veilige en vertrouwde omgeving. Ieder kind krijgt alle ruimte om zich te ontwikkelen tot een zelfstandig, mondig mens. Daarbij ontdekken de kinderen hun eigen mogelijkheden en uitdagingen, met respect voor zichzelf en anderen. De Hoeksche School Kinderopvang biedt de volgende opvangsoorten:

Kinderdagverblijf

Dagopvang in en prettige, huiselijke omgeving. Wij werken op het dagverblijf met een gecertificeerd ontwikkelingsprogramma. Al spelend stimuleren wij jouw kind zich verder te ontwikkelen.

Buitenschoolse opvang

Als je de hele dag op school hebt gezeten, wil je daarna niets liever dan ontspannen, fijn spelen of samen met leeftijdsgenootjes leuke dingen doen. Dat kan allemaal in de veilige en vertrouwde omgeving van onze buitenschoolse opvang (BSO).

Peuterspeelzaal

In onze peuterspeelzalen stimuleren wij jouw kind op een actieve en speelse manier om zich verder te ontwikkelen. Een leuke en leerzame voorbereiding voor de basisschool.

Gastouderopvang

Het voordeel van gastouderopvang is de flexibiliteit en de opvang in huiselijke kring. De Hoeksche School Kinderopvang biedt gekwalificeerde gastouders in de regio Hoeksche Waard.

Tussenschoolse Opvang

Bij IKC de Dubbeldekker, IKC de Meerwaarde, IKC de Eendragt en IKC de Wereld Op Centrum verzorgen wij de tussenschoolse opvang (TSO).

GAAV!

GAAV! staat voor de gaven en talenten van kinderen. Het staat ook voor de manier waarop we willen dat kinderen onze BSO ervaren: gaaf, leuk en cool!

Onze locaties

Je vindt in de gehele Hoeksche Waard onze locaties

Gastouders

Inschrijven, rondleiding aanvragen of netto-kosten berekenen