Peuterspeelzaal De Wereld op Centrum

Over onze peuterspeelzaal

Peuterspeelzaal (PSZ) De Wereld op Centrum is een van de VE-locaties waar kinderen de wettelijke 16 uur per week kunnen afnemen na een indicatie van het consultatiebureau.

Bewegen is goed voor de ontwikkeling van een kind. Daarom gaan we elk dagdeel naar buiten of naar het speellokaal om te rennen, klimmen en bewegingsspelletjes te doen. Ook laten we de peuters tijdens onze knutselactiviteiten lekker experimenteren met o.a. lijm, verf en klei. Daarbij draait het niet om het eindresultaat maar om het proces en de ervaring. De ontwikkeling van de peuters houden we dagelijks bij met het volgsysteem Kijk! Peuters’. Veiligheid en rust staan bij ons voorop. We werken met vaste groepen en vaste leidsters. Dit geeft de kinderen een vertrouwd en veilig gevoel.

Peuterspeelzaal De Wereld op Centrum
W. van Vlietstraat 2 (in het gebouw van IKC Wereld op Centrum)
3262 GM Oud-Beijerland
Telefoon: 06 – 15429393
E-mailadres: wereldopcentrum@ko-dehoekscheschool.nl

LRKP-nummer

DG&J-rapport
Bekijk ons inspectierapport op het Landelijk Register Kinderopvang. Hier is elke locatie van ons is geregistreerd.

Openingstijden
Maandagochtend, dinsdagochtend, woensdagochtend, donderdagochtend en vrijdagochtend van 8:30 uur tot 12:30 uur.