Youforce: al je persoonlijke gegevens veilig bij de hand.

Youforce salarisadministratie

Dyade verzorgt voor ons de salarisadministratie. Dit doen zij met het programma ‘Youforce’. Als werknemer heb je een eigen account in Youforce. Wanneer je bij ons komt werken, ontvang je hiervoor de inloggegevens.

Jouw persoonlijke account

In je account van Youforce vind je al je persoonlijke gegevens. Denk hierbij aan je salarisstrook, je IBAN-nummer of adresgegevens. Verder kun je hier een reiskostendeclaratie invoeren, het aanvraagformulier voor de cafetaria- of uitruilregeling indienen of een werkgeversverklaring opvragen.

Problemen met je Youforce-account?

Soms komt het voor dat je problemen ondervindt met het Youforce-account. In dat geval kun je contact opnemen met Dyade. Zij zijn de beheerder van het programma en zij kunnen je problemen verhelpen. Je kunt het beste contact opnemen via het contactformulier op de website van Dyade.

Naast de omschrijving van het probleem is het raadzaam te vragen of Omid Sultani het formulier in behandeling wil nemen. Kies hierbij voor de locatie Utrecht.

Veiliger inloggen met 2-factor authenticatie

In het Youforce-account kun je privacygevoelige gegevens raadplegen. Denk aan je BSN, verzuiminformatie en salarisinformatie. Om aan te sluiten bij de verplichtingen rond AVG, is de programmatuur aangepast. Log je in, dan moet je een extra beveiligingsstap nemen door een code in te voeren.

Deze extra beveiligingsstap moet worden genomen met de app ‘PingID’. Deze app kun je gratis downloaden in de App Store (Apple) of op Google Play (Android). Vervolgens installeer je de app op een smartphone of tablet. Op de website van Dyade is hiervoor een snelgids en een uitgebreide beschrijving beschikbaar.

Heb je de app op je smartphone of tablet geïnstalleerd? Dan log je in het vervolg in met je inlognaam en wachtwoord. Je bevestigt je identiteit met de app. Deze laatste stap moet je bij het inloggen één keer in de 30 dagen herhalen.

Nieuwe telefoon?

Het inloggen in je Youforce-account is gekoppeld aan een smartphone of tablet. Heb je een nieuwe telefoon? Ontkoppel de oude telefoon dan handmatig. Dit kun je laten doen bij Dyade. Hiervoor kun je het contactformulier op de site van Dyade invullen.

Naast de omschrijving van het probleem is het raadzaam om te vragen of Omid Sultani het formulier in behandeling wil nemen en kies voor de locatie Utrecht.

Meer info en contact

Bij aanhoudende problemen kun je, naast de al genoemde maatregelen, rechtstreeks contact opnemen met Omid Sultani. Hij is bereikbaar via omid.sultani@dyade.nl of 030 – 303 51 51.