Visma salarisadministratie
Dyade verzorgt voor ons de salarisadministratie. Dit doen zij met het programma ‘Visma’. Als werknemer heb je een eigen account in Visma. Wanneer je bij ons komt werken, ontvang je hiervoor de inloggegevens.
Jouw persoonlijke account
In je account vind je al je persoonlijke gegevens. Denk hierbij aan je salarisstrook, je IBAN-nummer of adresgegevens. Verder kun je hier een reiskostendeclaratie invoeren, het aanvraagformulier voor de cafetaria- of uitruilregeling indienen of een werkgeversverklaring opvragen.
Problemen met je Visma-account?
Soms komt het voor dat je problemen ondervindt met het Visma-account. In dat geval kun je contact opnemen met Dyade. Zij zijn de beheerder van het programma en zij kunnen je problemen verhelpen. Je kunt het beste contact opnemen via het contactformulier op de website van Dyade.
Naast de omschrijving van het probleem is het raadzaam te vragen of Omid Sultani het formulier in behandeling wil nemen. Kies hierbij voor de locatie Utrecht.
Nieuwe telefoon?
Het inloggen in je Visma-account is gekoppeld aan een smartphone of tablet. Heb je een nieuwe telefoon? Ontkoppel de oude telefoon dan handmatig. Dit kun je laten doen bij Dyade. Hiervoor kun je het contactformulier op de site van Dyade invullen.
Naast de omschrijving van het probleem is het raadzaam om te vragen of Omid Sultani het formulier in behandeling wil nemen en kies voor de locatie Utrecht.
Visma Talent app
Er is ook een app beschikbaar om via je telefoon of tablet jouw Visma-account in te zien. Via het tabblad “Mijn Instellingen” in Mijn Talent staat een kopje “Pincode voor mobiel”. Als je dit aanklikt volgt de handleiding voor het installeren van de app en het aanmaken van een pincode. De Hoeksche School heeft gekozen voor een 5-cijferige pincode.