Franny Maat

Numansdorp

Mijn naam is Franny Maat en ben al ruim 11 jaar gastouder. Ik woon in Numansdorp samen met mijn man, twee volwassen kinderen en een klein hondje Dex.

Werken aan de ontwikkeling van kinderen in een huiselijke omgeving is de basis van gastouderopvang. Deze passie heb ik kunnen realiseren door thuis gastouderopvang aan te bieden aan kinderen van 0 tot en met 4 jaar. Ik werk met de ontwikkelingsmethode KIKI waarin de motorische kant aanbod komt door heerlijk te dansen met de kinderen of lekker naar de nabijgelegen speeltuin te gaan. Daarnaast ben ik creatief en gaan we iedere dag wel een activiteit ondernemen zoals kleien, verven of tekenen. Een puzzel maken, een boekje voorlezen of vrij spelen in de huiskamer of tuin is een feestje voor de kinderen. Van dit alles krijg je als ouder regelmatig een leuke foto of een mooie tekening mee naar huis.

Mijn werkdagen zijn maandag, dinsdag en donderdag. Momenteel heb ik geen plaats voor nieuwe aanmeldingen. Maar wie weet in de toekomst komt er weer ruimte vrij.

Werktijden

Maandag07.30-18.00