Werken bij… als werkgever dragen we graag bij aan jouw ontwikkeling en werkgeluk. Bekijk onze actuele vacatures!

De Hoeksche School als werkgever

Werken bij De Hoeksche School is werken bij een dynamische, open organisatie met een prettige werksfeer. Dat geldt voor zowel ons bestuurskantoor als onze locaties voor onderwijs en/of kinderopvang.

Werkgeluk

Als jouw werkgever willen we een grote bijdrage leveren aan jouw werkgeluk. Dit doen we niet alleen met een aantrekkelijk salaris en goede arbeidsvoorwaarden, maar juist ook door jou de ruimte te geven. Om je mening te geven. Om mee te denken. En om jouw talenten te ontdekken en tot bloei te laten komen.

Vacatures

Hieronder vind je een overzicht van onze actuele vacatures. Klik op een vacature voor meer informatie en sollicitatiegegevens.