Wij zijn een stichting met ruim 30 jaar ervaring in kinderopvang. Samen met De Hoeksche School Onderwijs staan wij voor ontmoeten, ontdekken en onderzoeken.

Over ons

De Hoeksche School Kinderopvang is een stichting met een maatschappelijke opdracht. Al meer dan 30 jaar verzorgen we kinderopvang in de Hoeksche Waard. Sinds 2016 werken we samen met De Hoeksche School Onderwijs. Met elkaar vormen we De Hoeksche School. We realiseren integrale kindcentra, waarin onderwijs en opvang nauw verbonden zijn. Daarmee creëren we een veilige, vertrouwde omgeving voor kinderen en hun ouders.

Ontmoeten, ontdekken, onderzoeken

De Hoeksche School geeft kinderen de ruimte om te ontmoeten, ontdekken en onderzoeken. Dit geldt voor zowel de kinderen en hun ouders, als onze medewerkers. Deze waarden zijn verankerd in onze pedagogische visie.

Leuke vacatures!

Lijkt het je leuk om bij De Hoeksche School Kinderopvang te werken? Kijk snel bij ons actuele vacatureaanbod!