Gerda Hazelaar

Numansdorp

Mijn naam is Gerda Hazelaar. Moeder van een zoon en een dochter en oma van twee kleinkinderen. Na jarenlang met veel plezier te hebben gewerkt op peuterspeelzalen en als overblijfkracht ben ik al ruim 27 jaar gastouder.

Met heel veel plezier en toewijding ontvang ik thuis kinderen in de leeftijd van 0 tot 12 jaar. Bij mij staat samenwerkend leren centraal: zelf én samen de wereld ontdekken. Door middel van uitdagende activiteiten als kokkerellen, knutselen, bouwen, en uiteraard veel spelen daag ik de kinderen graag uit om te kunnen groeien. Naast alle interessante, aansprekende en educatieve voorzieningen in mijn huis beschik ik over een avontuurlijke achtertuin met klimrek, boomhut en grasveld. Buitenspelen is gezond en fijn.

Ik vind het belangrijk dat de kinderen leren omgaan met verantwoordelijkheden en toepasselijke taken. Vrijheid in gebondenheid: leren omgaan met elkaar en met gemaakte afspraken die daarbij horen. Ik geniet ervan dat de kinderen zo zorgzaam met elkaar omgaan ondanks leeftijdsverschillen. Ook is er de nodige aandacht voor schoolwerk waarbij ik de kinderen help met het ontwikkelen van de juiste vaardigheden.
We gaan er regelmatig op uit: een bezoek aan de kinderboerderij, de (natuur-)speeltuin maar ook het zwembad en het bos komen vaak aan bod. Een bezoekje aan mijn volkstuintje vinden de kinderen vaak erg leuk.

Ik geniet van mijn werk en de omgang met mijn oppaskinderen. Prettig contact en samenwerking met hun ouders staat bij mij hoog in het vaandel.

Werktijden

Maandag06.00 – 19.00