Kayleigh Stoot

Klaaswaal

Mijn naam is Kayleigh, wat leuk dat je een kijkje neemt op mijn pagina!

Ik zal mij even voorstellen, ik ben 30 jaar en woonachtig in Klaaswaal samen met mijn partner Joeri en onze dochter Lizzy. Ik ben een vrolijk, zorgzaam en creatief persoon en wil altijd het beste uit de dag halen.
Ik heb mijn droom waar kunnen maken door binnen 6 maanden mijn diploma te behalen voor het gastouderschap. En ben sinds 21 juli 2022 begonnen als gastouder via de Hoeksche School.
Ik vind het geweldig om kinderen te helpen ontwikkelen in hun dagelijkse bezigheden, hun fantasieën te doen groeien en hun creatieve kanten te ontdekken.

De volgende kernwaarden vind ik erg belangrijk en wil daar naar streven samen met de gastkinderen:
*Veiligheid
*(Zelf)respect
*Creativiteit
*Zelfstandigheid/Zelfredzaamheid
*Muzikaliteit

Ik zal mijn gastkinderen te allen tijde in hun eigen waarden laten. Mijn gastkinderen met respect behandelen en zorgen dat zij een veilig gevoel hebben bij mij.

Wat deed ik hiervoor ?
In het jaar 2014 ben afgestudeerd als professionele danseres. Ik hou nog steeds erg veel van bewegen/dansen en van muziek maken/luisteren. Daarom is dit ook één van mijn kernwaarden. Dit neem ik mee in de dagelijkse bezigheden en het dagprogramma. Ik heb zo’n 14 jaar in de detailhandel gewerkt op diverse afdelingen, altijd met veel plezier maar had toch een andere droom.
Ons huis staat in een doodlopende straat, het is een kindvriendelijke buurt met een fijne tuin om in te spelen. De speeltuin is om de hoek. En binnen heb ik een mooie ruimte gecreëerd om te spelen.
In huis lopen er twee katten rond. Deze zullen af en toe gedag zeggen maar zijn graag op zichzelf en trekken zich dan vaak ook terug naar boven.

Neem ook eens een kijkje op mijn Instagram pagina.

Werktijden

Maandag07.00-19.00