Peuterspeelzaal De Beijertjes

Over onze peuterspeelzaal

Peuters krijgen bij ons alle ruimte om te wennen. We bekijken bij elke peuter wat hij of zij al kan en waar nog behoefte aan is. Daar spelen we op in. We besteden veel aandacht en tijd aan het bewegen van peuters, zowel binnen als buiten op onze twee schoolpleinen. Voor de stimulatie van de motoriek ondernemen we allerlei activiteiten waarbij de kinderen zoveel mogelijk hun zintuigen moeten gebruiken. Denk aan het werken met scheerschuim, takjes, papier scheuren, spelen met zand en water. Zo leren de peuters zichzelf en de wereld om hen heen beter te begrijpen. De ontwikkeling van de peuters houden we dagelijks bij met het volgsysteem ‘Kijk! Peuters’.

Peuterspeelzaal de Beijertjes
Johan Berkstraat 31 (in IKC De Eendragt)
3284 XD Zuid-Beijerland
Telefoon: 06 – 13647922
E-mailadres: beijertjes@ko-dehoekscheschool.nl

856602383 (onderdeel van KDV de Eendragt)

Bekijk ons  inspectierapport bij het Landelijk Register Kinderopvang. Hier is elke locatie van ons is geregistreerd.

Maandagochtend, dinsdagochtend, woensdagochtend en donderdagochtend van 8:15 uur tot 12:15 uur.

Combinaties dagdelen
Maandagochtend-woensdagochtend