Peuterspeelzaal De Meerwaarde

Over onze peuterspeelzaal

Peuterspeelzaal (PSZ) de Meerwaarde is een van onze VE-locaties waar kinderen de wettelijke 16 uur per week kunnen afnemen na een indicatie door het consultatiebureau.

Peuterspeelzaal de Meerwaarde is gevestigd in het gebouw van IKC De Meerwaarde. Samen met een BSO en onze kinderopvang beschikken we over twee ruime, mooi ingerichte lokalen. Ook is er een eigen buitenruimte. De kinderen kunnen dus naar hartenlust spelen, rennen en ravotten! Voor de oudere kinderen (ongeveer 3,5 jaar) is er een 3+ groep.

Peuterspeelzaal de Meerwaarde
Diepenhorstweg 1b (in IKC ‘de Meerwaarde’)
3291 GJ Strijen
Telefoon: 078-674 2344 (optie 3)
E-mailadres: pszdemeerwaarde@ko-dehoekscheschool.nl

Bekijk ons  inspectierapport op het Landelijk Register Kinderopvang. Hier is elke locatie van ons is geregistreerd.

Maandag, dinsdagochtend, woensdagochtend, donderdagochtend en vrijdagochtend. U kunt zelf een combinatie kiezen.
De 3+ groep, voor kinderen vanaf 3 jaar, heeft wel een vaste combinatie: maandagmiddag en donderdagochtend.