Peuterspeelzaal De Schelf

Over onze peuterspeelzaal

Peuterspeelzaal De Schelf is een van de VE-locaties waar kinderen de wettelijke 16 uur per week kunnen afnemen na een indicatie van het consultatiebureau.
Peuterspeelzaal De Schelf maakt onderdeel uit van IKC de Schelf in ’s -Gravendeel. Bij de peuterspeelzaal staat spelend leren centraal. Een goede voorbereiding op de basisschool is ons uitgangspunt. Wij werken nauw samen met alle basisscholen en de gemeente. Door de rijksregeling ”Voor- en Vroegschoolse Educatie” (VVE) kunnen een aantal kinderen twee extra dagdelen spelen op onze peuteropvang.
Er wordt gewerkt in kleine groepen en de kinderen worden begeleid door professionele pedagogisch medewerkers.

Peuterspeelzaal De Schelf
Vlasstraat 3 (in het gebouw van IKC de Schelf)
3295 TM ‘s-Gravendeel
Telefoon: 06 – 47007980
E-mailadres: pszdeschelf@ko-dehoekscheschool.nl

Bekijk ons  inspectierapport op het Landelijk Register Kinderopvang. Hier is elke locatie van ons geregistreerd.

Maandag, dinsdag, woensdag en donderdag van 8:30 uur tot 12:30 uur.